torsdag 12 april 2012

Kåbdalis

Då var det dax för vår årliga vårresa med hela familjen Drugge m respektive.
Nu är det sjätte året vi åker iväg allesammans och det är lika trevliga alla år! Jag är så otroligt lyckligt lottad som har hela min stora familj i mitt liv, de gör mig alldeles varm i hjärtat då jag tänker på dem allihopa.



Vi har bokat "Bergstugan", i den bodde vi första året vi var och den är mycket fin och placerad mitt i backen intill både restaurangen och barnbacken.
Det är nu vi ska lära små grabbarna att åka slalom :)
Tänk att de börjar bli stora mina pojkar, lätta att ha med och relativt lugna emellanåt :)

Systerysters systemkamera är lånad för helgens semester så jag hoppas att det ska läggas ut lite bilder i början av nästa vecka.
Nu kallar jobbet igen så natti natti allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar