måndag 7 november 2016

Ny vecka och utbildning väntar...

Då var ledigheten och höstlovet slut för detta år, tiden går fort då man har roligt. Det har varit ett bra lov, ovanligt lite bråk och slagsmål mellan Bill och Bull.
 Det gick fort att väcka pojkarna i morse, de nya vinterkläderna på och jag tjatade massor av gånger att de INTE får kasta sig när de spelar landhockey idag, ett kast på knäna och täckisarna kan vara förstörda, eller hål på knäna iallafall. Få se hur de har klarat det idag. Jag har inte gjort ett skit idag utan roat mig med att se på tv, vila, druckit kaffe och sett mera tv nu är klockan snart "pojkarna kommer med bussen" och jag ska masa mig ut på en timmes promenad så jag får lite friskluft och syre i hjärnan. Det känns lite tråkigt att får fram och tillbaka efter jag kunnat välja hejvilt i Luleå mina promenader har gått i cirklar, en om dagen.

Målet med ledigheten är uppnått, källaren och garderoben är fixade, nöjd känner jag mig.

Apropå Luleå, blir det två dagar i stan denna vecka med, jag ska på utbildning ang arbetsmiljö. Det ska bli spännande och roligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar