söndag 6 november 2016

Samma samma men olika

Det händer ingenting just nu, eller det händer ju nya saker varje dag men det är som inget nytt, tiden går och vi med den...
Jag har hunnit vara en helg i Sundsvall på hundutställning, det var mysigt och trevligt på alla sätt och vis, såg många hundar och fick ta del av att gå vänstervarv i BIS-finalen i avelsklassen, visade en söt tax flicka, vi slutade som BIS-3. Det tar roligt men jag hade glömt hur lång väntan kunde vara, passade på att se andra raser under tiden, grupp 8 visades under lördagen så jag tittade på dem, kände igen springer folket, såg inte till Tjotte i labrador ringen, ca 45 flattar och nästan lika många golden. Sen tittade jag på Pricko och Anette som visade sina dalmatiner. Söndag var vi på en special utställning för taxar, då gick det rövdåligt för Crosby. Vi åkte med förhoppningen på ett cert och ett championat men vi nådde inte riktigt dit den här helgen.

 Under höstlovet var det dags för höstlovscampen för Oscar så vi har varit i Luleå nästan en vecka. Lucas och Frida kom på onsdag morgon då blev det lite mer rörigt. Vi har varit på promenader och har fått umgås väldigt nära. Fredagen hade H's mostrar 130-årsfest, med trerättersmiddag och underhållning, det är en väldigt trevlig och lättsam släkt så tiden sprang iväg.
Att komma hem till Bäcken efter en vecka levandes på 30 kvm var helt underbart, vi höll oss på varsin våning, tvättstugan fick lite kärlek och omvårdnad på kvällskvisten.

 Imorgon väntar jobb igen, efter två veckors ledighet, oj vad tiden har gått fort, men jag har hunnit med lite nyttosaker under min ledighet, källaren är rensad och en stor sten har försvunnit i mitt psyke. Nu är det garderoben som står på tur, alla kläder som jag inte använder ska bort men jag har inte riktigt kommit dit ännu, ser på bilder på googel på garderober för att finna lite inspiration.



Bildresultat för inspiration garderobsinredning






 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar