torsdag 14 september 2017

Tabata

Föll för grupptrycket vid lunchbordet på jobbet och sa högt och tydligt att jag skulle hänga på de andra fyra som börjat på Tabata. När jobbet hade slutat igår började mina fantastiskt braiga ursäkter poppa upp, måste ju promenera med hunden, vars ska Oscar vara innan träning, ska jag kanske glömma mina skor? Hon som känner mig bäst som jag slängde iväg ett svävande meddelande på messenger skrev direkt tillbaka: "inte ska du banga", njaaa jooo jag hade ju som tänkt göra det.
 Sönerna och jag kastade i oss varmkorv och bröd till middag och åkte tillbaka till Bränna med Gina i bagaget, Lucas fotbollsträning började 18:00 så Oscar, Gina och jag hann ta oss en 45 minuters promenad innan det var dags för min Tabata och hans träning som började 19:30.
Tabatan innehöll en timmes svettande och stånkande, Jisses Amalia så tungt och roligt det var, tur att jag inte bangade! Efter det en välbehövlig dusch innan jag hann se slutet av Oscars träning. Efter det hem igen för kvällsmat och sängen.
 Idag känns det lite är och var i min otränade kroppen, men det är det värt :)

Relaterad bild


1 kommentar:

  1. Bra jobbat! Bästa träningen är den som blir av. =)

    SvaraRadera