torsdag 15 mars 2012

Rävspel

de sista veckorna känns som om de varit fulla av rävspel, olika val och bort förklaringar i mängder.
Att behöva "välja sida" är det värsta jag vet.
En del människor har så lätt att döma människor och därmed väljer man att inte ge människor som felat en till chans, "en gång en idiot alltid en idiot".
Men vem är jag att döma en annan människa utan att veta hela sanningen?!

Sånt här tar så fruktansvärt mycket energi från mig så jag har inte orkat göra någonting den här veckan utom att jobba och skjutsa barnen till och från träningar, sen har jag bara varit hemma med oladdad mobiltelefon ätit middag och sett på TV vilket har varit otroligt skönt.

1 april önskar jag att det har börjat ordna upp sig för då har det extra föräldrarmötet och årsmötet passerat och jag har börjat på mitt nya jobb, jag fick nattjänsten så jag börjar på introduktion den 26 mars.

Nu ska jag vila i soffan innan handling och tvätten kallar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar