måndag 19 mars 2012

Underbara måndagmorgon

och jag är ledig i två och en halv dag <3

Igår kväll tog jag tag i mitt förskräckliga sovrum, jag hatar mitt sovrum!!!
Städning, putsat fönster och möblerat gjorde att sovrummet blev lite annorlunda, sängen står mot väggen och kan bara beträdas från ett håll, men så mycket ljus det kom in?!
Jag är ganska nöjd för tillfället, till och med de ljusgröna tapeterna får duga i dagsläget.
"Men det är som det blåser".

Måndagmorgon betyder plock och tvätt men idag var det ganska plockat, så det är bara dammsugning och en massa tvätt som behöver tas om hand, sen ska Lucas och jag till Furunäs miljöstation med lite grejer.

Hundarna behöver badas eftersom H kommenterat att det luktar r*vhål, så för husfridens skull ska de få bada ikväll/eftermiddag och Yenna ska få en liten klippning eftersom håret på huvudet är alldeles lockigt, det ser ut som ett "afrokrull".

Det börjar närma sig den nya tjänsten och det är med mycket blandade känslor...
På något sätt känns det ut som om jag tror att hela mitt liv kommer att förändras i samband med denna tjänst, mer tid till familjen och mitt hundintresse, men kanske förvandlas jag till en konstant trött zombie?


"Den som lever får se"...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar