onsdag 12 november 2014

Blanketter

Nu har jag tjorvat till det igen, missat att skicka in intyget för sjukpenninggrundande inkomst till försäkringskassan och jag ska ha med mig den nya beräkningen på fredag till Umeå!!! Oj så klantigt gjort av mig, hur kunde jag missa det?! Så onsdagen har gått åt att försöka fixa till det i absolut sista minuten :/ Inte kommer jag att hinna få det till i övermorgon. Jag har även mailat kontakten på försvaret och höra hur man kan göra, min förhoppning är att det ordnar sig och att jag eventuellt får min ersättning några veckor senare. Det kan väl inte vara så illa att jag inte får delta på GU:Fen på grund av detta?!
Ibland känner jag bara att jag orkar inte med mig själv!!!
Hur jag kunde missa med detta papper var att jag trodde att det var detta papper som jag skulle ha med mig tills jag idag förstod att inte fan är det de här, detta är ju bara ett underlag!!! Jävla skit, jag suger på detta med blanketter och skit!

Av försäkringskassan fick jag den fantastiska upplysningen att det kan ju ta kortare tid än 30 dagar... öh inte bara två dagar?! Klantarslet själv har varit i farten, nu hoppas jag att det går att på något sätt ordna med försvaret, jag får väl ta att betalningen kommer efter jul...
Det är bara att stå mitt kast och hoppas att det går att ordna så jag får åka till Umeå på fredag!!!
Nu ska jag tagga för familjefest och pizza och tårta, väldans bra upptakt efter min detox :/
Livet känns lite grått just nu.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar