söndag 9 november 2014

Farsdag

Årets dag för alla pappor, Grattis till Er.
Undra om det är någon ny ordning i skolan för inget av våra barn har kommit hem med något pappa-pyssel. Kanske det är för att alla barn inte har någon pappa?
 En av vår pappa har fått sovmorgon och en riktig söndagsfrukost, presenten var en egengjord skärbräda av Oscar. Sen fick han torka spya efter Oscar som akut drabbades av magsjuka, det är livet på en pinne och vardagen vare sig det är Farsdag eller inte :)

Igår hade vi besök, det var väldigt trevligt. Gubbarna bastade och tjejerna gick på promenad. Eftersom jag har går på Detox diet så blev "fikat" Gino, bara för att det får JAG äta :)
"Me, My self and I".

Vi hade ju tänkt att ha en riktig familjedag, men det sket sig eftersom "The Magsjuka Is In The House", så vi får en riktig ensam dag i hemmets lugna vrå och det blir väl också trevligt på sitt sätt. 
Ska iallafall försöka ta mig på min dagliga promenad, det har faktiskt blivit en varje dag denna vecka och det känns väldans bra, jag få en liten enegikick av det.

Funderar om jag ska skriva om min paranoida rädsla för knark nu eller sen, nää jag tar det en annan dag!!!

Nu ska jag se reprisen av "Så mycket bättre"...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar