torsdag 13 november 2014

En dag kvar

Imorgon åker jag till Umeå och jag gruvar mig...
Igår kände jag av hjärtklappningen igen det var länge sen sist, det var nog i våras/sommar då det var så stressigt med flytten. Egentligen har det inte bara med GU:Fen att göra, jag känner mig orolig och osäker och att åka iväg känns som om jag försöker smita iväg, varför ska jag göra det här??? (en fråga jag fick igår)
 Ja varför?!
Har ni någon gång känt att när man väl nått sitt mål har man tappat bort syftet med målet?!
Ska det kännas så här varje gång jag ska på övning och skarpa lägen?
Eller är det bara nu?
Kanske jag kan vända detta och försöka med en nystart när jag kommer hem 29 november?
Då det gäller hälsa, matsedel, ekonomi, hundträning, ordning och reda i mitt liv försöka få en struktur i livet.

Nej nu spottar jag i nävarna och slutar fundera så mycket!
Henrik roddar allt hemma och jag leker krig 35 mil bort, när jag kommer tillbaka blir det andra bullar! PUNKT :)

2 kommentarer: