tisdag 15 februari 2011

Lappberget...



Nu är det kallt...
Onsdag kl 21:15 åkte Petra och jag med fem hundar till Lappberget för aktivering, vårt nya intresse är att vandra upp för slalombacken, att det ofta är minst fem grader varmare är uppe är ju helt perfekt?!
Men igårkväll var det nästan för kallt, det tog ont i lungorna att plåga sig upp för den sista branten, 50 minuter var vi ute och hundarna var så nöjda...
Hittade till och med en motorvärmarstolpe jag kunde låna ;)

Ikväll var det -28 och jag kände mig spyless denna bistra kyla så hundarna fick rasta av sig på gården, kanske blir en promenad imorgon istället, får se.
Min enda lediga dag är imorgon, men vi har ett möte på jobbet som jag skulle behöva gå på, planeringsmöte, men då blir pojkarna på dagis alla dagar denna vecka och det vill jag inte. 

Nu ropar sängen på mig, sussa sött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar