lördag 26 februari 2011

Livet går i 180 km/h

och jag hinner inte sätta ner fötterna för att bromsa ner farten...

Ledighelg och tanken var en kärleksweekend i Abisko med bara tid för lugn och ro, innan priserna höjs och det blir för mycket folk där, barnvakt till fyra barn var bokat och fixad, men samtidigt kör det ihop sig regält här hemma.

"Där åkte tåget iväg med mig kvar på perrongen"...

Jag behöver lära mig säga NEJ till folk utanför familjen.
Det är så jävla svårt, för att skita i saker och ting passar mig inte heller, då har jag så fruktansvärt dåligt samvete i flera veckor.

"Egen dräng är bästa dräng"
(eller så är det nog inte)

Men en sak har jag lovat mig själv efter den här helgen är att rensa bland mina "uppdrag", sist jag gjorde det kändes det helt underbart.
Den gången satt jag i alla möjliga olika styrelser och det tog så energi att sitta och medverka aktivt i alla beslut som skulle tas.

Nu ska jag gräva ner mig lite i soffan och se skidor och hoppas att det glada humöret kommer igen!

Heja Sverige!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar