onsdag 23 mars 2011

Frihet

Nu behöver jag ett ordentligt brake och hitta tillbaka till mig själv!!!
Allt skitsnack på jobbet, barnens problem med sina så kallade vänner/ovänner, måsten här hemma(plock, städ, tvätt, matlagn m.m) pojkarnas trots håller på att kväva mig, så nu tar jag med mig min älskade familj och emigrerar till vildmarken!

På fredag, direkt efter H slutat jobbet beger vi oss iväg i bara långkallingar, fleecekläder under våra skoterkläder till våra byar norrut vägen, det blir utevistelse med skoterkörning och korvgrillning till middag och bastu med en öl eller två hela helgen lång.
Man kan se det som en liten övning innan vi åker till fjällen ;).

Jag känner att vi behöver detta, rymma iväg från vardagen.

Ikväll blir det gympamix och sen nattinatti.

//Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar