måndag 7 mars 2011

Vänner

Skulle jag ha pengar efter hur många vänner jag har skulle jag vara multimiljonär ;)
Jag anser mig ha jätte många vänner och det anser jag vara en enorm rikedom.

Min "bästis" från lågstadiet umgås jag fortfarande med och de personer som jag gick mellanstadiet, spelade volleyboll och fotboll med är också nära vänner till mig än idag.
Sen har jag massa andra som man träffat på senare tid som också står mig mycket nära.

Fast jag inte pratar med alla varje vecka vet jag att de finns där för mig om jag behöver råd och stöd i olika sammanhang. Vilka problemen än må vara vet jag att till den kan jag ringa och höra mig för eller handlar det om något annat kan jag ringa en annan av mina vänner.

Sen finns ju massa bekanta eller vännersvänner som man lärt känna under åren och dessa personer kanske man inte anförtror sig de mest personliga sakerna i ens liv till, men det är personer som ger en mycket glädje ändå.

Nu väntar nybryggt kaffe!

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar