torsdag 14 april 2011

Vårkläderna fram

och alla vintersaker bort...
Oscars koppor är ännu vätskefyllda så det blir att vara hemma idag, men idag blir det en utedag med Bröderna Bus vi ska plocka in alla slalomskidor, snowboardar, pulkor, bobbar, snöskottor och allt som hör vintern till för nu är det vår!!!
Eftersom jag inte är den ordningsammaste mamma på denna jord har jag ganska stora problem att hitta alla vårkläder för utomhusbruk, men jag ska ta det lugnt och inte hetsa upp mig i virrvarret i källaren!

Henrik är med sitt jobb på den årliga fjällresan så det blir jag och barnen hemma ikväll och från imorgon eftermiddag blir det bara en upptagen Matilda och jag hemma eftersom jag jobbar hela helgen, fredag kväll och lördag -söndag delad tur.
Tur att det är delade turer för då hinner jag med lite egentid på lördag och söndag ska Matilda vara med i en hästshow som VRC anordnar och den börjar då mina "timmar" börjar.

Näää nu väntar morgonsysslorna på mig!
På återseende.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar