lördag 23 april 2011

Glad Påsk

önskar jag er alla!!!


Den här påsken känns lite annorlunda, eftersom den är så sen och nästan all snö har försvunnit.
Det blir ingen skoterkörning detta år utan vår påsk kommer att tillbringas hemma på Norra, plocka in vintersakerna och ta ut cyklar och sandlådans alla leksaker.
Pojkarna tillbringar dagarna på cyklarna fram och tillbaka efter kvarnvägen :)


Långfredagen jobbade jag och sen passade jag på att putsa köksfönster och vaska köket.
Min laestadianska mormor vände sig nog i graven när det städades på självaste långfredagen...
Men skönt att städa till då lusten fanns, annars tillhör ju inte städandet till mina favorit sysselsättningar.


Nu väntar solen på mig där ute så det är bäst att passa på att njuta av den då den behagar lysa över oss.




"man ska inte kasta sten i glashus"...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar