tisdag 24 januari 2012

Spisj*vel

Jaha, nu är det bara en liten platta som fungerar på vår spis, dax att köpa nytt?!
Att laga mat för sex personer på en tiniviniplatta är stört omöjligt...
Jag tror att det blir en häll och separat ugn från Överkalix elektriska.
En jätte trevlig utgift :)

Annars knallar det på som vanligt.
Varit i kontakt med skolan för att höra hur min tonåring sköter sig på skolan och det hade inte rapporetas in något negativt så då ska jag sluta inbilla mig att hon är ett monster som retar gallfeber på varenda personal i skolan och mobbar alla elever!!!

Vi har hunnit med två basketmatcher med två förluster och nu är det mindre än halv serien kvar.

Flex är helt nerklipp och han är så jäva ful att jag mår dåligt då jag ser honom, speciellt vid hans snopp ser det anskrämligt ut, ska försöka tänka på att han har det skönt utan tovig päls och i vår kommer det inte att fastna massa snö på honom, men jag har LOVAT mig själv att ta hand om hans päls och borsta ur honom en gång i veckan så pälsen kan växa ut en del iallafall...
Yenna väntar ännu på sitt bad, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge...

Hela familjen Eriksson-Larsson-Drugge är helt lediga i helgen så det lutar mot att vi ska ha någon slags familje aktivitet <3.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar