måndag 2 januari 2012

Vardag igen...

Oj den här dagen har vara sprungit iväg jag har verkligen inte hunnit fånga dagen idag :)

Lämningen på dagis var inte alls lika lättsam för Lillebror, han var rent ut sagt ängslig och ville kramas länge och mycket innan jag fick åka iväg och hjälpa alla gamlingar på mitt jobb <3
Sen gick det av bara farten, jobbet, hämtning från dagis, middag, skjutsa till basket träning, hämtning från kompis, tonårsbråk och tandagnissel, sövning av gossar och 57 minuters kvällspromenad *pust*
Nu avnjuter jag en underbar kopp te och känner mig mycket nöjd med dagen, hann till och med på lunchrasten fixa allt till styrelsemötet som vi har på onsdag hos mig.

OCH jag har letat fram skidor, stavar, pjäxor och skidkläderna allt är redo för morgondagens skidtur.
Måste vara hitta vallan och handskarna...

Näää jag ska sova absolut senast 22:00 så nu måste jag hoppa i säng.

"Du vet väl om att du är värdefull. Att du är viktig här och nu. Att du är älskad för din egen skull för ingen annan är som du"....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar