onsdag 1 februari 2012

Check

ja då äntligen, bara någon vecka senare än planerat har jag fått iväg handlingarna till kommande Årsmöte, en stor sten lättade från mitt hjärta och kvar är bara fem brev som ska skickas med "vanlig" post...

Annars är det väldigt turbulens i skolan just nu, man kan säga att det stora drevet är igång och alla skyller på alla och det enda jag egentligen vet är att det idagsläget finns outbildade lärare i år 8 och det känns ju inte bra.
Tyvärr är det några som är sjukskrivna av olika anledningar som inte jag ska sitta och spekulera i.
Maria på jobbet sa till mig en helg då vi spekulerade hurvida den andra avdelningen maskade för att få extra resurser att man kan inte hålla på att spekulera i sånt man inte har någon aning om eller egentligen inte alls har att göra med och det är ju sant...

Imorgon är det föräldrar möte och då kanske vi får några svar?!
Frida har match i Övertorneå imorgon, men Henrik skjutsar ett gäng dit och de har fått en reserv coach med sig.

Lucas mage har tjorvat igen så vi fick vabba idag :(
det har nog varit för mycket laktos i hans mage så det blev lite kräkningar, men han mådde prima redan igår.

Dax för sövning av grabbar, see you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar