lördag 31 december 2011

Nyårsafton

Jaha då var det dax igen för årets sista dag och de sista timmarna.

Det här året har känts långt och tungt, alltför många "måsten" har fått styra mitt år :/
Jag ska försöka komma ihåg under 2012.

2011 skulle bli hälsans år med planer för

  • Dundret-Runt
  • Vårruset
  • Arctic Circel Marathon (1mil)
  • Rallarmarchen
  • Tjejmilen
men så blev det ju inte alls, bara ett vårrus blev av :)

Allt med löpning och skidåkning under våren blev det bara pannkaka av det satt som fast...
2011 skulle även bli året som jag skulle lyckas med "vikten" allt gick enligt planen till oktober, då gick det inte något mer, jag stod still! -7.5 blev det och jag är väl egentligen ganska nöjd med det och ska ta nya tag under 2012.


Ikväll sitter vi hemma på Norra och har ätit gott och skjutsat Matilda till en kompis på Tallvik och vi andra ser  underhållning på olika kanaler.
Det blir inga raketer för oss, eftersom det känns både dyrt och onödigt, istället får vi "snål-se" på alla andras, "jag drar en Linda" :)

Den stora utmaningen för 2012 blir att börja rensa bland sånt som tar mer energi än vad det ger mig, det gäller både arbetet och fritiden.
Jag ska också lära mig att nyttja ledig tid med mina nära och kära bättre än vad jag gör nu och försöka hitta på saker tillsammans hela familjen Eriksson-Drugge-Larsson.

Gott nytt år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar