lördag 1 augusti 2015

Lucas 8 år

Lillebror fyller åtta år idag, han säger att han är nöjd med dagen som började med skönsång och frukost på sängen, sen hade vi bjudit Jock-klanen på tårta vid ett efter det var det ett vuxenkalas i Vinnäset från 16:00. Massor med fina presenter har han fått och jag tror han är tacksam för alla. Imorgon väntar lek och bus på Leos, det blir ju enkelt för mig :)
 Frida hänger med till Luleå, hon vill vara i sin lägenhet under tiden, jag tror Frida gillar den under nästa vecka ska vi försöka packa ihop vad hon behöver ta med sig för att flytta till Luleå. Tänka sig att snart är detta sommarlov slut, Lucas, Oscar och Matilda har två och en halv vecka kvar och Frida har tre veckor kvar innan höstens allvar drar igång igen. Mitt alvar började igår, 21:15 ringde "de" ut mig på jobb, tvekade och funderade eftersom jag legat i yrsel halva dagen och sovit fyra timmar på eftermiddagen men jag vet den stressen man har när det är körigt så va faaan. Fick tillbaka en semesterdag och fick 10.5 timmars kvaltid för det så jag klagar inte.

 Nu ska jag läsa min nya bok som jag fick av min vän C i sommarpresent "Vår egna lilla hemlighet".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar