söndag 6 december 2015

Ytligt...

Börjar skriva, men har raderat tre gånger så jag har nog inget nytt eller gammalt att komma med. 

* Julefriden lyser med sin frånvaro.
* Det är mycket jobb just nu innan jag får gå på julledigt.
* Jag har fått en ny chef som tillträder i januari.
* Har hunnit med 12 kilometer skidåkning hittills i år.
* Blir bjuden på två middagar nästa vecka, kommunal på måndag och kommunen på torsdag.
* Henrik har fått sin julklapp lite tidigt i år, en Yamaha Apex.
* Vi har fått ganska mycket snö.
* Firmafest igår som var trevlig, eftersom livet är som det är tog jag bilen, behändigt.
* Hockeymatch idag, Haparanda/Torneå är motståndet.
* Ska försöka hinna åka och hälsa på familjen idag.
* Matilda har varit hemma, Frida haft "Öppet Hus" med NTI.
* Mina nya julgardiner var för smala, nä jag hade inte mätt dem....
 

Allt för idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar