lördag 26 december 2015

Julefrid och bloggtorka

Jag vet inte vad jag ska skriva om.
Det har låst sig litegran och det känns som om jag har ett filter som gör att det inte känns ärligt och bra att skriva just nu, alla inlägg känns ytliga och onödiga att skriva om, alltså vem bryr sig egentligen om väder och vind då det finns så mycket större och viktigare saker att lyfta fram?
Varför jag inte skriver det från hjärtat är för att jag inte vill att alla ska veta det man tänker och känner och för att jag är lite feg och inte vill behöva förklara och försvara mina tankar och åsikter då det gäller vissa saker som berör mer som typ A-kassa, sjukskrivningar, sjukvård, psykiskt ohälsa, sorg och/eller andra personliga saker.
Vi får se hur det blir och kanske slutar jag grubbla så mycket och blir mitt vanliga ytliga jag så då kommer det inlägg om Lappberget och andra vardagliga händelser eller så blir jag en modig våghals som skriver allt som kommer i min hjärna, vi får väl an se :)

God fortsättning på julhelgen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar