torsdag 9 februari 2012

Fantasier...

Idag har jag haft mycket tråkigt och kollat på alla möjliga resmål ;)



En lite längre weekend för mig och hjärtat till Göteborg i början av september, flygresa ner och hotell i tre nätter skulle gå mellan 6800-8000 kronor, alldeles för dyrt....



Då kollade jag in London, men det blev lite tjorvigt att hitta flyg och hotell, så det gav jag upp ganska snabbt, men...
Blue Star – Ses Fotges

Mallorca hela familjen  Eriksson-Larsson-Drugge 
Endast från ca 33 000 - 50 000 kronor för en vecka i solens underbara sken, inte ett enda måste bara vara :)
nja, blev lite snål och det var ju bara jag och killen?!



Katterjåkk i vårsolens glans, balsam för själen...
inte på skidor utan med skoter, som när vi var alldeles nykära och var på vår första resa tillsammans <3...

Ska jag vara ärlig väntar ju både Stockholm, Europa och Värmland på mig bara jag har tålamod att vänta.

Nu ska pojkarna i säng och sen ska jag på promenad runt förorten.

ps. inte en enda prick än så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar