onsdag 8 februari 2012

jag måste, jag borde och jag ska....

på söndag har "vi" årsmöte och det är mycket jag måste fixa till det...
Lokal, inbjudan, många årsmötehandlingar är gjorde men inte alla, delegera ut bakningen och se över handlingar till det första styrelsemötet med den nya styrelsen, bla firmateckningen och rapporteringen till svenska brukshundklubben, känner att jag får smått hjärtklappning då jag tänker på det och det värsta är att jag inte får tag i att ordna det, allt glider bort och jag sitter och gör annat istället som facebook eller nu bloggen?!

På hemmaplan är det ganska lugnt just nu, tonåringen är i fas och förteenset aktiverar sig med bad, fikadater och basket träning och pojkarna håller sig ganska bra så vida de inte dricker saft på eftermiddagen.

Vilken kyla vi har haft/har ca -32-35 i ca en vecka, inga promenader eller några andra utflykter.
Men då har vi hunnit med att rensa bland alla kläder i källaren (så det finns en möjlighet att spika upp några väggar till det nya "förrådet"), avfrosta frysen, vikt ett helt berg av tvätt, matlagning och städat toaletterna.
Hundarnas aktivering har bestått av bengnagning och lek med Lucas och Oscar.
Mina hundar är helt exemplariska är de inomhus är de stilla och lugna, sover mest och det är ju skönt tider som dessa.

Nu ska jag titta över alla måsten, så tack och hel leverpastej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar