tisdag 28 februari 2012

Skoterkörning

är som balsam för min själ <3...

Vilken underbar helg vi haft, lördagen blev en aningen stressig, men vi hann med en skotertur till Allsåberget på lördag innan Fridas hemmamatch mot Boden.
På kvällen åkte vi till Storbäcken med skotrarna på släpet och eldade bastun och övernattade där, termometern visade -26 på söndagmorgon och den planerade turen till Laxforsberget verkade inte genomförbar, men vid 12:00 var det bara 13 grader kallt så vi åkte iväg med syskonen Drugge.
men hur vi fick bängla och fastnade nog tjugo gånger, "frusig-lorten" Oscar grinade och frös på vägen upp, men fick sig torra vantar och värme från kaminen i stugan så hemvägen gick betydligt bättre.

Laxforsberget


Annars jobbar jag för fullt, men på torsdag ska jag åka till Piteå och hälsa på, kanske snosa lite på de underbart söta valparna som anlänt till Färjtorpsvägen?!

www.clics.se

Nä nu måste jag ut och skotta snö annars får jag mig stryk av min käre sambo ;)

Tack o. Hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar