måndag 1 juli 2013

Gamla vänner

Jag har förmånen att ha jätte många vänner, en stor rikedom enligt mig.
Den sista veckan har jag umgåtts med mina "gamla" vänner, jag har känt att det har varit bra att få träffa dem, det är som om det inte behövs så många ord med dem.
Hos Linda var det också sorg, hennes mormor hade somnat in. Clary, en riktig krutgumma med starka åsikter om ungdomars språk och uppförande, som 15-åring var jag lite rädd för henne men nu 20 år senare förstår jag att såna som hon tyvärr är en bristvara.

Hundträningen har strandat, jag hittar ingen motivation att börja träna igen, myggen får mig ur balans och jag blir tokig av de små äckliga djur.
Aldrig förr har jag varit med om att det funnits så många av dem ettriga små odjur.
Vi sysslar istället med fysiska aktiviteter, då hinner inte myggen ifatt oss :)
Jag har börjat se i tävlingskalendern igen börjat planera höstens tävlingar för Gina och jag har ett mål kvar att uppnå under 2013, LP2.

Idag grattar vi lilla Holly som fyller ett år.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar