söndag 14 juli 2013

Hamnfestivalen

Tillbringat två kvällar i Luleå strosande på gatorna och sett på folk och lyssnat på livemusik, trevligt och gemytligt, bäst av allt var att ungdomarna skötte sig helt klanderfritt.
 Hotellet vi bodde på var okay, lite enkelt och hade inte så bra frukost, sängarna var dock sköna. Jag hann träffa kusinvitamin Ellen och hennes minstingen Signe på en fika och middagen blev vi bjudna på hos Sara och Per i Öjebyn.

 Hundträningen gör det lite segt med nu har Gina börjat löpa, några veckor för sent men eftersom planeringen ändå inte går som planerat så det gör inget men löp nu. Jag funderar på att åka till Luleå och vara åskådare på deras tävling, det är några ÖBHK:are som ska tävla kanske jag kan träna lite under kvällen, vi får se.

Begravningen närmar sig och vi försöker förbereda oss, om det nu går att förbereda sig för sin pappas begravning?! Känslan känns ändå varm och jag känner ännu tacksamhet för mina år med världens bästa pappa <3. "Det var inte det här jag tänkt men nu är det så här och då får vi göra det bästa av det".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar