torsdag 18 juni 2015

8 arbetsdagar kvar

snart eller omedvetet har nedräkningen till årets semester börjat, åtta pass kvar den 3 juli smäller det, men jag ska höra med Stina om hon kan byta ett pass med mig för jag behöver vara pigg och glad och körklar den 3 juli för då startar sönerna och jag vår semester, vi ska bila ner till Västerås och gå på "träffen" på Power Big Meet, eller bara på lördagen då är de öppet till 18:00, sen åker vi till Karlstad och bor på Scandic Winn en natt, sen är lyxen slut och STF-vandrarhem väntar.
 Stockholm har vi inte riktigt beslutat oss för hur vi ska göra, kanske vi drar ner på semestern och åka hem och jobba med allt som måste göras?! Jag vet att vi brukar få akut hemlängtan packa ihop och dra hem :)

 Midsommar....
Bilutställning som Ratpack anordnar, men som jag dissar. Jag funderar på att gå upp på Laxforsberget med barnen, ta med matsäck och ha det mysigt i skogen. Tvivlar på att gossarna vill komma med mig om jag säger att det bilutställning.

1 kommentar:

  1. Laxforsberget är ju inte heller en så dum idé men bilutställningen rockar väl? =)

    SvaraRadera