söndag 3 januari 2016

Verksamhetsberättelse 2015

Många olika slags verksamhetsberättelser har man varit med att skriva och ta del av, men denna tillhör en av de sämre, tillbaka blick av  2015.... så jag skiter i att skriva någon verksamhetsberättelse, för jag är vuxen och denna blogg är på skoj så då får det vara, så de så.
Jag beslutar att lägga 2015 verksamhetsberättelse till handlingarna.

Nytt År - Nya möjligheter, absolut och dessa ska jag delge så fort jag fått ihop dem på bloggen så ska jag printa ut det till alla mina fantastiska läsare :)

"Ingen familj är perfekt,
vi jämför, vi bråkar och vi sviker.
Ibland händer det att vi inte talar med varandra på ett tag.
Men hur arga och besvikna vi än är står vi varandra närmast
och när det väl gäller finns det inget som kan komma emellan oss"....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar