söndag 28 augusti 2016

Än så länge bara fantasier...

.. som kanske en dag går över till planering, för att i sista hand eventuellt övergår till verkställande. Vi är ännu i förstadiet till fantasier, vi eller i största del jag googlar och ser på bilder för att se vad jag vill ha för färg, stil, inredning, material och uppbyggnad.

Bildresultat för interiormamma87

Detta är lite av en mall som jag tänker att jag vill utgå från men, med lite ändringar till exempel vill jag ha städskrubb, högt skafferi, kyl/frys, på väggen mot vardagsrummet och sen blir detta med vitrinskåpet övergång till väggen mot älven, men inte så många väggskåp på den väggen, för där vill jag ha breda fönster som ger oss utsikten mot älven. Spisen vill jag ha i hörnet mot öst och söder och denna bänk ut från södra väggen.

Bildresultat för dubbeldörrar altan

Altandörrar på söder väggen som leder till en inglasning och ett mindre trädäck.
Men detta är ju bara fantasier än så långa och det kan det vara i flera år.
Nu måste jag sluta med mina fantasier och gå ut och förbereda gården för hösten, i natt har det endast varit 1 grader ute så vi välkomnar hösten till oss...



1 kommentar:

  1. Det är ju roligt fantisera lite och planera i tanken. Det kommer bli fint den dag det blir av och färdigt. :-)

    SvaraRadera