lördag 13 augusti 2016

Tandvärk och Myrkryp

Inte alls en trevlig kombination, jag vill nästan skjuta mig eller iallafall skära av mig vaderna och dra ut tandjäveln som värker i underkäken, men det kan jag ju inte göra, så jag har lovat Gud en hel massa med inget socker, mat och stödstrumpor men detta hjälper inte Han där uppe har nog något viktigare på sin agenda så då har jag fått självmedicinera mig, jag började med två krossade alvedon inbaddandes rund den onda tanden men inte hjälpte det så då hällde jag upp en medicinkopp med någon whiskey och gurgglade runt i munnen utan resultat så då gick jag över till en tandborste med tandkräm som jag massserar tandköttet och tanden med och det hjälpte lite iallafall.
Myrkrypen har jag tagit en dubbel brus Magnesium mot, men det kryper och lever om i mina vader och sen i underarmarna så jag tror jag blir tokig.
 Varit vaken från just efter 03:00, vandrandes i huset med tandborsten i munnen googlandes på olika åtgärder, till och med "Flashback" har jag besökt för att se vad det hade att säga om tandvärken, men de hade andra slags tabletter än de jag har i medicinskåpet.
Jag har letat fram telefonnumret min tandläkare, men det känns förskräckligt länge till måndag!!!

2 kommentarer:

  1. Nämen, stackars dig! :-(

    SvaraRadera
  2. Aj aj, det är så hemskt med tandvärk. Huvva, stackare <3

    SvaraRadera