torsdag 12 maj 2011

Kalix - Luleå - Piteå - Kalix

lördag. söndag, onsdag, torsdag, fredag och nästa helg blir det Sundvall.
Nu är jag tillbaka efter vägarna igen, har legat lite på latsida då det gäller dessa bilturer, men nu är jag med i matchen igen ;)

"Hjulen på bussen rullar runt runt runt, runt runt runt genom hela länet"....

Utställning i helgen på hemmaplan, det blir ju spännande.
Yenna tränar jag för fullt, för att få henne att sluta "passa" har jag börjat cykla med henne och simsalabim gick det som till sig.
Lillprinsessan min som ska ställas efter ett års uppehåll, håller tummarna på bra kritik och placering i BTKL och Esko går för sista certet, tänk om om.... men jag ska inte ta ut något i förskott, sista certet brukar sitta långt inne och han är inte så snygg i pälsen och färgen just nu :/
men vi har ju anmält till några utställningar nu i sommar...
Anmälningsavgiften till Vännes utställningen efter ett visst datum var 520 kronor, snacka om dyrt!!!
annars brukar anmälningsavgiften på 320-380 kronor och i Finland lite dyrare, näää Vännes dissar vi i år, trots att det är en väldigt "fin" utställning.
Tror vi ska prova på grannlandet också, vill ju knipa åt de där cacib:et.

Flex insida av ytterörat har svällt upp och blivit rött o. geggit, undra vad som hänt där och om jag skulle våga tvätta med alsol?! kanske bäst att åka till veterinären imorgon då jag ändå är i Kalix...
Igår då jag var och cyklade med Flex kom jag på att tänka på hans ålder, fatta att han blir sju år i höst.
När kan man räkna honom som en senior?

Ikväll har jag äntligen haft en hemmakväll det var välbehövligt.

"på stenar som rullar växer ingen mossa"....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar