tisdag 31 maj 2011

Vår Ruset

I år blev det personbästa på tiden 30:20 och det är jag nöjd med, jag var lite negativ innan start och kände att förkylningen satt i kroppen och handen på hjärta så har jag ju inte varit allt för ofta varit på jogging turer under våren.

Team77

Trots att jag uppskattade att loppet skulle ta mer än 30 minuter ställde jag mig i "springa-fållan" och som de tre andra gångerna jag varit med stod allt för många kvinnor/tjejer/flickor som inte var riktigt ärliga med sig själva i samma fålla.
Står man i den fållan ska man inte ha foppa tofflor på fötterna eller klädd i jeans eller till och med en med stavar. Det var många som började gå redan före 1 km och visst kan det vara så att man drabbas av håll, kramp eller stukat foten, men man ser som sagt att det finns även en del som inte haft till avsikt att springa hela sträckan.
Egentligen kan jag ju inte säga så mycket eftersom jag inte heller hade en tid på mindre än 30 minuter, men jag tror att tiden varit bättre om det inte blivit trängsel vid vissa kurvor.

Picknicken i år var inte lika bra som tidigare år.
Jag saknade kalkon, skinka, leverpastejen och brödet, sen fanns det inget kaffe eller te?!
Peter Siepen är väl lite fjantig...

Hann träffa Malin två micro stunder och det var ju himla trevligt, vi bokade en date på söndag i "byn"...

" att vara totalt ärlig mot sig själv är en god övning" 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar