onsdag 28 september 2011

Allt har som händer har nog en mening

Efter en underbar helg i Abisko med några av mina absolut bästa och äldsta vänner väntade vardagen med en mastig jobbarvecka och ett mindre kaos här hemma med massa smutsiga kläder, oputsade fönster, träningar osv osv
Alla måsten bara hopade sig över mig som ett rökmoln som bara ville kväva mig, men av en händelse blir Lucas sjuk och får feber på måndgakväll vilket gör att jag måste vara hemma och bara vara, få tempot att lugna ner sig och hinner få bort kläder, fönster och annat småplock.

Lucas 4 år <3


Senast i helgen skröt jag om hur länge sen någon av oss varit sjuka, sen blir Lucas sjuk, han som är den lättaste att ha sjuk, ligger och vila, ser lite på tv:n medan febern rusar i hans kropp.
Lugnet har infinnit sig hos mig igen och jag känner mig starkare än på länge.

Jag är så glad för några av mina vänner som det går otroligt bra för just nu, vissa med nytt jobb och andra som väntar tillökning <3
Det är ni väl värda och jag önskar er Lycka Till med hela mitt hjärta!!!

"Delad glädje är dubbel glädje"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar