torsdag 22 september 2011

Packar väskan

- igen...
Då var det dax för en liten impulsresa till Abisko.
Carro skickade ut en förfrågan på facebook om någon var intresserad av att åka till fjälls i höst och av en händelse råkade jag vara ledig fredag-söndag så det passade ju ypperligt ;)
Imorgon kl 07:00 åker vi.
Det blir vandrarhem och allt i ganska enkelt utförande, färdig mat med oss som bara behöver värmas.

Väskan står färdig packad igen, men inte med samma saker som sist, då det var Hilton, Stureplan och discodans till klockan fem på morgonen ;)
Näää då nu är det de röda långkallsongerna i ullfroté, de gröna fjällräven-byxorna och mina nya kängor nerpackade till ombyte är jag TeamSportia mjukisarna och en underställströja, livet är ju helt fantastiskt <3.

Känner lite dåligt samvete att även denna resa blir utan min familj, fy vad jag har blivit dålig på att ordna något för oss alla, men nästa tripp blir en för oss sex...
Alltså innan Stockholm med mamma, systeryster och flickorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar