lördag 17 september 2011

Ställningstagande

En person som jag bryr mig om tog illa vid sig av ett inlägg jag skrivit på Facebook...
Det är absolut inte min tanke att FB ska vara ett ställe där jag är rolig på andras bekostnad, men så blev fallet och det tycker jag är jätte tråkigt.
Det var jävligt dumt av mig att skriva så, hade jag tänkt lite länge så hade jag anat reaktionen från vederbörande.

Inlägget är raderat och jag har bett om ursäkt, men det känns ändå inte alls bra, jag har dåligt samvete och skäms för inlägget.
 
Ställningstagandet är ju hur vida man ska ha en facebook och vad man ska skriva i statusen?!
En kompis till mig har fått ett sjukt brev med kärleksbalader och kärleksfilmer adresserat till henne, med rätt namn och adress, kan de uppgifterna komma från facebook?!
Jag vill inte ha en Facebook där jag "bara" skriver om städning, promenader eller andra alldagliga saker, jag gillar halv kryptiska meddelande som inte alla fattar och då finns ju risken att folk kan missuppfatta saker och ting...
Jag kanske tar en paus i facebookandet, det dör jag nog inte av.

Nu ska jag mysa med sönerna i soffan och se "superhjältarna"...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar