torsdag 24 november 2011

Hmmm

bara några timmar efter mitt sista inlägg om snön hade all snö regnat bort :´(
Jag blir deprimerad av detta regnande, igår orkade jag inte ens gå på promenad med mina hundar för de blir så blöta och äckliga av detta pissväder...

På söndag har vi första advent och jag får ångest av att bara tänka på julstakar, stjärnor och alla röda färger!
Julskyltningen missar jag även detta år eftersom jag jobbar kväll på söndag, nåja, det lider jag väl inte allt för mycket av.

På jobbet är det indragningar -igen och år 2012 är det endast 1.2 miljoner vi ska spara och indragningarna kommer att ske inom undersköterskor/vårdbiträden -igen.
Det gäller att springa fortare och hitta nya genvägar :/...
Jag undrar verkligen hur socialnämnden tänker??? Tyvärr har S gjort bort sig -igen

Matilda har prao den här veckan på Vippabacken, så nu ska Lucas och jag dit för att inta lite lunch.

"Guds frid".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar