tisdag 29 november 2011

En Ikea-tripp

igår med AnnaLena, Linus och Lucas, men idag känner jag att det kostade mer än den smakade...

Att hålla Lucas inom ramen för bra beteende i affärer tar otroligt på mitt tålamod, eftersom han helst springer igenom hela Ikea med paus för klätterstuder på olika hyllplan eller vilopaus på matthögarna...
Trots eller tack vare Lucas fick jag bara med mig hem inredning till kryddlådan, fyra röda fina ljus, ett ljusfat, ritgrejer till julklapp till pojkarna och ytterligare en julklapp.

Årets adventsljusstake fr Ikea.


Nåja jobb i tre dagar och relativt lite inplanerat under kvällstid ska nog veckan gå bra...
Jag ska få med mig en praktikant som går tredje året på omvårdnadsprogrammet, det ska bli trevligt på alla sätt och vis!

"Sköt dig själv och skit i andra"....
...är det verkligen det bästa?!
   var och när kommer civilkurage in i bilden?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar