fredag 4 november 2011

Rosenrasande

Eller på ren svenska förbannad... 
Idag på jobbet fick jag nog och blev så förbannad så jag var tvungen att kompa och gå hem :/
Undra om det börja bli dax att byta jobb?!
Min energi slukas av människor som inte gör det de ska, eller allt merarbete som läggs på mig när det finns saker som jag redan nu inte hinner göra, saker som hopar sig som får vänta till senare...
Människor kommer i kläm.

Hemma är det ofta diskussioner om rätt och fel, vad är tjuvroligt och mindre bra, gränser som suddas ut.
Till fördel för vissa och nackdel för andra, aldrig är man rättvis hur man än gör är det aldrig rättvist men livet är inte rättvis och vågar man inte sätta gränser och ha sina förmaningstal är det lika bra att ge upp, eller???

OjOjOj...
nu gör jag helg, *over-and-out*.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar