onsdag 9 november 2011

Jag fryyyyser...

Äntligen två dagar utan regn!!!
Underbart att få lite solljus på sig så här i början av november <3.
Jag känner att mitt humör verkligen är beroende av hur vädret är, "sol ute, sol inne- sol i sinne"
Men de här sista dagarna har jag känt mig frusen och ganska aptitlös, men jag vägrar bli sjuk.


November, 45 dagar till julafton.
Jag har "klickat" hem två julklappar som är betalda och redo att hämta ut från Ica Supermarket.
Till de flesta har jag en tanke, så det blir en Luleå sväng med Henrik för att köpa det som inte finns här.
Jag älskar att köpa julklappar till mina nära och kära.

Snart börjar nedräkningen till Stockholm med min mamma, syster och döttrarna <3
Två nätter på hotell med Stora Stockholm och julmarknaden på skansen inplanerad.
Hoppas verkligen systeryster kommer över sin flygrädsla och kommer med, jag räknar inte helt med henne förrän stödbenen på flygplanet viks in och vi har Kallax asfalten under oss.

Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar