fredag 9 december 2011

Norweigan

imorgon åker vi och vädret är väl inte det bästa?!
Räknar med en tidigare avfärd från hemmet då det säkert kommer att vara snörök efter vägen, jag hatar att köra i snörök :/
Sen har det varit orkan vindar i söder och min lillasyster lider av flygrädsla och har aldrig flugit tidigare på grund av rädslan, så för hennes skull hoppas jag att det slutar snöa och blåsa till kl 11:00.


Men så underbart när vi landar och är på plats i Stockholm och ska ha drygt två dygn då vi bara ska ha det gott och umgås.
Jag har alltid haft otroligt bra kontakt med min mamma, hon och Henrik räknar jag till mina absolut bästa vänner <3 Hon är himla klok och har ett hjärta av guld...

Den här fredagen har varit otroligt lång, en hemskt tråkig dag.
Flickorna har varit på filmkväll med sina kompisar, den yngre i Svartbyn och den äldre i Vännesberget, Henrik har jour och haft något med brandkåren så jag har suttit hemma själv med två gossar medan tiden krupit fram.


Fick ta en vab dag idag då Oscar fått en spade på foten och är rejält halt och ömmade på hela foten :/
Nattöppet i ortens affärer men det blir inget av det för mig utan jag har roat mig med tvättstugan och fått den under kontroll.

Idolfinalen är nunu och jag hejar på Amanda för jag tycker att hon levererade mer än Robin ikväll, men det är vad tycker jag.

Trevlig helg på er alla människor!

1 kommentar:

  1. Hoppas resan blir superbra! Man har alltid märkt att du & din mamma haft bra kontakt :)

    //Åsa

    SvaraRadera