söndag 4 december 2011

Sköna Söndag...

Andra advent gav mig sovmorgon till ca 8:30 och en underbar syn när jag tittade ut, vittvittvitt som jag har väntat.
Tyvärr är det lite för varmt för att jag ska våga hoppas att det ska stanna på marken.

Oscar har varit hos mormor och morbror Petter hela helgen, vilket har gjort att Lucas har fått total uppmärksamhet.
Att kunna ge en av pojkarna all uppmärksamhet är är himla roligt, de går ner i varv och själv har man all energi att lägga bara på just den pojken man har hemma <3.

Den här söndagen erbjuder både hästshow i Vännes och julmarknad i Svartbyn, men för mig väntar jobbet (har bytt med en arbetskamrat som ligger på Playan i Thailand) och jag har beslutat mig för att bara "polimasa" på här hemma innan jobbet.

Igår på jobbet fick jag höra av en anhörig att hon tyckte jag hade ett fin bemötande till alla gamla på min avdelning, åhhh vad det kändes fint i hjärtat att höra det, eftersom det känts lite tungt att jobba ett tag!!!

Jag har en utmaning till nästa år, jag ska lära mig rida under 2012!!!

Fridfull andra advent till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar