lördag 9 november 2013

Fortsättning följer...

Hur ska jag lägga upp fortsatt träning?!
Till trean har jag nya grejer i alla moment, det är ett stort hopp mellan tvåan och trean.
Träningen är inte upplagd inte planeringen heller, jag skulle vilja gå en kurs i lydnadsklass 3 för en bra instruktör.
Sett ett läger i Piteå som verkar bra, men det är i början av juni, så kanske jag skulle satsa på lägreklass lydnaden istället för trean nu på våren?!
Då har jag "bara" att fila på apporteringen, budföring, framförgående och platsliggning m skott så jag är startklar med brukset i maj/juni så tar vi LP3 under sommaren/hösten.

Jag har beställt en "Björkis sele", hoppas att den kommer snart. Tanken är att koppla vikter bakom Gina så hon förstår att motstånd betyder inte stanna utan fortsätt dra :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar