måndag 5 oktober 2015

Hösten

När sommaren lyste med sin frånvaro trots att tidpunkten var rätt startades en förhoppning och längtan av en härligt fin höst och redan i augusti kom fin vädret och ännu idag den 5 oktober är det fint väder, på morgonen hade vi -4.8 men några timmar senare har vi lite varmare och strålande sol med klarblå himmel. Idag ska jag lunka på en liten promenad, jag har inte promenerat sen förra fredagen men idag ska jag ta en lugn promenad efter landsvägen. Gina och jag behöver lufta lungorna och röra påkarna



Jag väntar på att Hälsocentralen ska återkomma till mig, men har lämnat mitt mobilnummer så jag kan ju lämna soffan innan de ringer. Sötsuget river i mig och jag vill äta något smarrigt go fika!!! 

1 kommentar:

  1. Här är det go fika varje dag. Alldeles för mycket gott! :-P

    SvaraRadera