måndag 26 december 2016

Julen 2016

 Vi har haft en riktigt fridfull jul, umgåtts med familjen och bara myst på med massa mat, must och choklad. Barnen har lekt med sina julklappar, pojkarna åkt slalom och snowboard i vår lilla backe, Henrik skottade en "hoppa" och de har använt sina nya goggles, byggt med lego, de fick en polisstation av moster, sett Sune filmer och ätit massa godis. Vi njuter av sovmornar och sena kvällar framför tv:n, jag fick en klockren julklapp av Oscar och Lucas, men den involverar ju hela familjen.


"Låt mobilerna vila här..... så umgås vi istället"


  Sen har vi ju haft magsjuka också, eller det var ju bara Frida och Matilda kvar att ha, så Frida fick det juldagen och Matilda tidigt imorse.
Jag kände för att åka på mellandagsrea, men kom fram till att det är ju ingenting jag behöver så då sparar jag massa pengar istället om jag håller mig hemma, här finns inget onödigt att köpa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar