fredag 8 februari 2013

Fredagsmyyyy

Fredag igen!
Min fredagkväll kommer att tillbringas i soffan och sen på Brännagården, det är jobbarhelg men det är ju mysigt det med!
Tror jag ska köpa lite nötter och 80% chokladkaka med hallon och smaska i mig under natten.
Jag hoppas det blir en lugn natt!!

Idag har Petra, Lucas och jag varit och hälsat på Linda och alla dalmatiner, hon bjöd på go´kaffe med doppa, speciellt bakad winerkrans till oss.

Imorgon väntar två hemma matcher (Frida o. Matilda) men jag missar den ena för jag ska sova, kl 15:00 ska jag vara i sekretariatet så då gäller det att vara pigg och utvilad redo för start och stopp med klockan :)
Eller ha pennorna i högsta hugg redo för att skriva in foul och poäng...

och på söndag har vi Årsmöte, lite pirrigt men det känns som om jag har kontroll.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar