fredag 22 februari 2013

Nu har jag styrt upp helgen

och jag känner mig så nöjd!

Ibland blir jag stressad då allt är så jäkla uppbokat.
Så i mars har jag suddat ut alla planeringar förutom 10 mars då Oscar har hockeymatch i Malmberget.
Annars är det bara jourer och jobbet som har bokade dagar i kalendern.

Fredag och bra väder två slutar 13:30 idag, en 14:50 och den sista 16:00 :)
Tror vi ska ha en senare Tacomiddag, efter Matildas basket träning ikväll.

Imorgon ska jag äntligen på Föreläsning med Cari Rörström - Top Dog Hundskola


En Föreläsningen om Drag med hund, hur man motiverar sin hund att dra och vad man ska tänka på och stretching efteråt, precis rätt i tid för mig och Gina!
Jag hoppas att jag hinner vara med på hela föreläsningen, för kl 15:00 är det uppkast för Matildas match, Fridas match missar jag tyvärr även denna gång, men så blir det ibland!

Söndag ska jag med två av mina vänner till Luleå och hälsa på de nya norrbottningarna :)
Sen åker mamma och jag till Östersund, Esko ska paras med en fin nätt labrador flicka.
Vi hoppas på lyckat resultat och valpar om ca 62 dagar :)

Det ska bli roligt med en tripp till Östersund, Lucas skulle först komma med men nu har han bestämt sig att stanna med moster och Emil. Vilket inte är allt för illa, han skulle nog ha blivit spyless bilfärden på drygt 70 mil.

Nää nu ska jag förbereda fredagen och fundera ut vad vi ska göra med hundarna så de blir nöjda.
Funderar på en liten tur i skogen, men jag vet inte var, med vem, när eller hur?!
Tillika är skidorna min favorit, men då måste jag duscha och det gjorde jag imorse :/
Snacka om I-landsproblem!!!

1 kommentar:

  1. Låter härligt med en hundtrip :) Hoppas ni får en lyckad resa. Kram

    SvaraRadera