onsdag 20 februari 2013

Långledig, men ganska sliten.

Så det blir skönt med långledigt, jag känner att jag behöver det!

Det är mycket som är inbokat just nu, hinner inte riktigt med och glömmer bort eller måste välja bort vissa saker, sånt gillar jag inte men jag är inte mer än människa om mitt dygn har bara 24 timmar.

Helger som är överfulla gör mig tungandad, lördag som kommer är hemsk!
En föreläsning jag vill gå på och har anmält mig till, flickorna har båda match, pojkarnas slalomskola i Gällivare skulle ha varit i helgen och till på köpet har Henrik jour...
Nåja, jag har prioriterat, Fridas match missar jag och Matilda tar hand om sekretariatet.
Klockan 15:00 är uppkast för Matilda och då sitter jag i sekretariatet så då får föreläsningen vara slut iallafall för min del.
Slalomskolan skippar vi detta år och försöker lära pojkarna själv.
På lördag kväll kommer jag att vara slutkörd och väldigt nöjd att dagen är över.

Söndag ska jag med AnnaLena och Carro till Luleå och strosa i affärer och äta gott <3
Sen hämtar mamma, Lucas, Gina och Esko upp mig för vi ska vidare till Bygdeträsk för övernattning innan vidare färd till Östersund.
Esko ska paras med en tik från Labsea´s kennel.
Det ska bli väldigt roligt med en tripp till Östersund, jag har alltid velat åka dit, tur att tiken är i höglöpet då jag är långledig :)

Nä nu ska jag hjälpa Matilda att baka, det är inte för hemmabruk utan för tyska resan...

Vårsolen har börjat titta fram och det gör en lycklig!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar