torsdag 7 februari 2013

Röntgen

.... visade att det inte var några frakturer på hennes bog, skönt var det!!!
Än en gång blev det att söva henne och sen utsätta henne för strålning från röntgen, nåja skönt att resultatet var bra.
Gina börjar bli rastlös och det är tre dagar kvar på hennes vila, hon ska ha smärtlindring till och med imorgon kväll och sen vara i stillhet tills all smärtlindring har lämnat kroppen, enligt veterinärens rekommendationer.

Jag börjar längta till vårsemestern!
Den årliga trippen till Kåbdalis verkar bli inställd, det är ingen som tagit tag i det och den stugan vi ville hyra detta år var upptagen varje helg denna vår :/
Sen bokade jag ÅrreNjarka v.14 men det skulle kosta 7800 kronor för tre nätter och hittills verkat det bara vara vi och då är det alldeles för dyrt.

Matilda kom med förslaget att ta en långtur med skotrarna här hemma med övernattning, så det kanske får bli det, vi har ju underbara skoterleder i vår fina kommun.
Sen ska vi ta oss en eller två helger till Dundret för slalomåkning, men få se om vi får ihop så många lrdiga helger på två månader, tyvärr är de flesta helgerna fullbokade :/
Ibland blir jag så trött och tömd på energi då all ledig tid är bokad med andra aktiviteter som basket- och  hockey matcher, barnkalas, möten, jour och/eller övernattningar hos kompisar.
Men så ser livet ut just nu och om tio-femton år kommer jag att sakna den här tiden...

Nu är frågan om jag ska läsa de bloggar som jag vet brukar göra mig irriterad eller om jag ska gå och sätta på perkulatorn?!
Nää det får bli kaffe!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar