onsdag 20 maj 2015

Dags att rycka upp sig

"Det löser sig sa han som sket i vasken"
"Det är bara att bryta ihop och komma igen"
"It ain´t over till the fat lady sing"







Nu klär pojkarna och jag på oss och går ut i skogen, stövlar på och så följer vi den överfulla Storbäcken upp i berget, det är livskvalité som inte Äckel Lulebo kan ta ifrån mig!!!
 Imorgon fyller systeryster år så då blir det tårta i Strömsnäs, mumsfillibabba.
Jag menar lyckades jag trolla fram en skit fin etta i Kalix på en vecka borde väl en etta i Luleå på två månader vara lätt som en plätt?

"Nå då kör vi"
Jenny jag saknar din blogg och dina fina energifyllda foton!

3 kommentarer:

  1. Härligt komma ut! Det behövde du nog.
    En fråga - har du gjort anmälan till Tjejvasan? Jag har inte kollat boende, men jag återkommer när jag tagit mig i kragen o gjort det.. ;)

    SvaraRadera
  2. Det ordnar sig alltid. Nu försöker vi hålla positiv känsla inför hösten och öron och ögon öppna. Skönt med vandring i berget och kul med kalas. Håller med. Vi saknar dig Jenny.

    SvaraRadera
  3. Ja määän visst flickor, nu rycker vi upp oss! ;) Ut på backen å andas så löser sig både skiten å damerna börjar joddla... hehe. Nu kööör vi!

    SvaraRadera